Lydia Wisse

Over mijn reis

Enkeltje Walcherse kust - Mediterranée per fiets

Vlissingen - Saintes-Maries-de-la-Mer

Welkom op mijn reisblog. Na mijn fietsretourtje Parijs in 2021, is het hoog tijd voor een nieuw avontuur. Op 28 mei 2023 stap ik op de fiets richting het zuiden en een paar weken later hoop ik met mijn blote voeten in de Middellandse Zee te staan. Ik heb de route niet nauwkeurig uitgestippeld, maar ik verwacht via Gent - Charleroi - Reims - Troyes - Dijon - Lyon - Valence - Avignon, op 13 juni 2023 in Saintes-Maries-de-la-Mer (tussen Marseille en Montpellier) aan te komen. De bestemming is voor mij niet het belangrijkste doel. Ik wil vooral van de reis genieten en ik hoop niet alleen onderweg veel mooie natuur en prachtige oude steden te bewonderen, maar vooral leuke mensen te ontmoeten die mij weer verrassen met hun bijzondere verhalen. Regelmatig schrijf ik een stukje over mijn avonturen. Geniet ervan!

Sportieve fietsgroet,

Lydia Wisse

Bezochte landen

Ik heb 6 landen (3%) bezocht:

België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Verenigd Koninkrijk.